najviši nivo usluge i kvaliteta – zadovoljan kupac
S obzirom na naše višegodišnje iskustvo i fleksibilnost male firme, sposobni smo da odgovorimo na sve zahteve tržista u sferi implementacije informaciono komunikacionih sistema, proizvodnje softvera, PC računara i servisa, projektovanja računarskih mreža, sistema za kontrolu pristupa, IP video nadzora i održavanja postojećih sistema.
Mi smo tim mladih i obrazovanih ljudi koji pre svega vole ono čime se bave. Ono sto našu firmu čini prepoznatljivom na ICT tržištu ove regije jeste da smo od samog početka shvatili značaj ljudskih resursa i međuljudskih odnosa u firmi i ulagali u njih. Zato smo mi sada jedna velika familija i međusobno vodimo računa jedni o drugima: mi o firmi, a ona o nama i našim potrebama. Ponosni smo što u našoj kući vlada takva atmosfera.
Naš cilj je da budemo jedna od vodećih kompanija u zemlji, a da bi to uspeli, kupcima pružamo:
Politikom konkurentnih cena, vrhunske usluge i kratkim rokovima isporuke, zadržavamo postojeće i stalno stičemo nove korisnike. Tokom svog poslovanja izgradili smo snažnu i brojnu bazu naših zadovoljnih korisnika. Stalni razvoj firme u uslovima oštre konkurencije je dobar razlog da nam poklonite svoje poverenje. Naša ideja vodilja je da stvaramo zadovoljnog korisnika, jer samo tako možemo opstati i napredovati na našem tržištu. Stručnost, entuzijazam i tehnička opremljenost nam omugućuju rešavanje svih poslovnih izazova.
Ono po čemu se razlikujemo od drugih je naša doslednost i briga za svakog pojedinačno, jer su zadovoljni klijenti naša najbolja preporuka. Sa nama možete o svemu da se dogovorite, a mi stavljamo Vaše želje na prvo mesto, jer cenimo Vaše vreme i nastojimo da Vas što ekspeditivnije i kvalitetnije uslužimo.
Osnovno opredeljenje rukovodstva preduzeća je održivo dugoročno poslovanje zasnovano na razvoju, prodaji, proizvodnji, ugradnji, održavanju i servisiranju IKT i sigurnosnih sistema uz potpunu sledljivost proizvoda. Poslovanje ostvarujemo u uslovima koji osiguravaju pružanje kvalitetnih proizvoda i usluga uz zaštitu zdravlja i bezbednost na radu zaposlenih, zaštitu životne sredine, osiguranje bezbednosti informacija i društveno odgovorno poslovanje.
Zahvaljujući velikom zalaganju zaposlenih, konstantnoj edukaciji kako zaposlenih tako i klijenata, i pre svega profesionalnim odnosom prema klijentima preduzeće teži da postane simbol inovativnosti i kvaliteta u oblasti kojom se bavimo.
Ciljevi politike je integralna primena standardizovanih menadžment sistema i to:
Svi zaposleni su zaslužni i odgovorni za ispunjenje ciljeva politike kvaliteta.
K A I Z E N P O L I T I K A
NAMENA
Namena Kaizen politike kao sastavnog dela Sistema 2020 i poslovne politike “Preduzeća” je da obezbedi kontinualno unapređenje (promene na bolje). Implementacija ove politike i pravila su važna za eliminaciju rasipanja, uređenja i održavanja urednosti na radnim mestima (5S) i standardizaciju procesa rada (racionalna i ergonomska organizacija radnog mesta).
Kaizen politika obezbeđuje smanjenje rasipanja minimizacijom količine:
na apsolutno neophodnu meru da bi se dodala vrednost proizvodima i uslugama kojima se “Preduzeće” bavi.
PODRUČJE PRIMENE
Svi zaposleni su odgovorni za implementaciju Kaizen politike i moraju da pruže podršku upravnim organima koji su propisali politiku i pravila.
CILJEVI
Proizvod Kako unaprediti proizvod i učiniti ga dostupnijim kupcima?
Usluge Kako unaprediti usluge i učiniti ih dostupnijim kupcima?
Proces Kako ga učiniti efikasnijim (više kvalitetnih proizvoda ili usluga uz manje troškove)?
Pozicija “Preduzeća” Kako poboljšati poziciju “Preduzeća” u očima kupaca (ispuniti očekivanja najzahtevnijih zainteresovanih kupaca i biti dostupan na tržištu uz manju cenu od konkurencije)?
Paradigma Kako “Preduzeću” suštinski promeniti način funkcionisanja u cilju efikasnosti i konkurentske prednosti?
SVRHA
Svrha Kaizen politike je savremeno poslovanje, potrebe za inovacijama, oslanjanje na zaposlene i njihovu inovativnost i ideje uz postojeće resurse i mogućnosti da poslujemo bolje od konkurenata na tržištu.
Ovim vidom organizovanja želimo da pospešimo unapređenje prethodno definisanih procesa, ideje zaposlenih, formiranje i organizovanje projektnih timova za postepenu implementaciju ideja i promenu poslovanja na bolje za “Preduzeće” i njegove zaposlene. Kaizen moraju podržavati svi zaposleni u organizaciji. Top menadžment je taj koji ga je stavio u svoju strategiju, a niži nivoi rukovođenja i ostali zaposleni ga moraju sprovoditi. Ideje i inovacije moraju da nam omoguće unapređenje poslovanja uz pravi pristup i kulturu koja će omogućiti dugoročne efekte za preduzeće.
SPECIFIČNOSTI POLITIKE
Specifična pravila su postavljena da podrže Implementaciju koncepta baziranog na stalnim promenama koje podrazumevaju:
PRINCIPI – KAIZEN PRAVILA
ODGOVORNOST
Direktor kreira i pregleda pravila KAIZEN-a, menadžer ili druga osoba sa pridodatim ovlašćenjima implementira pravila kroz odgovarajuće standarde i procedure.
Svi zaposleni su dužni da se pridržavaju procedura i da se pridržavaju svih sigurnosnih pravila.
Svi zaposleni su dužni da daju svoje predloge za unapređenje, izveštavaju o primećenim slabostima.
Ova politika se redovno konsultuje u svim slučajevima poslovanja.